Godmorgon


Oj vilken bloggerska jag blivit : )
Min förkylning börjar kännas bättre och nu vill jag träna.
Kanske dock inte så smart, fören jag är riktigt frisk? : )

Somnade ganska tidigt igår kväll, men väcktes dock
under natten av telefon samtal.
Men som en bekant sagt:
Man kan ringa dig när som helst, även
om man väcker sig så är du helt med
i samtalet, jag själv är helt borta om de
ringer när jag sover : )
Han blev lite små impoterad av mig :)

När jag vaknade så fanns de absolut ingen
ström i huset, så att platta hår osv var
bara att glömma, tänk var beroende man är av el
egentligen? De tror man inte.
Men tur man har fjärrvärma i huset iaf,
för då fanns de iaf varmvatten att duscha i.

På vägen till jobbet så stannade jag på
nyfiket och köpte varsin kaka åt mig och Eric,
till morgon kaffet, -så bra går de för min träning?
Och nu sitter jag och knapprar på datorerna
då de är SVIN lugnt i butiken, och ingenting att göra.
-Inga varor
-Inga hyllor att fylla på
-Inga utrymmen att städa
-Nästan inge kunder
-Inga skyltar att skriva ut.

Nej nu ska jag fortsätta längta tills jag
slutar och sluta skriva. Sen blir de
hem och skruva upp spegel i rummet.
Och sen iväg och mysa med André :)
Tjing alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0