Hej bloggen


Har egentligen inte så mycket att skriva.
men tänkte att jag skulle trycka in en uppd. iaf.

Gårdagen jobbades de, efter de åkte jag till andré
och slängde mig framför tv.

Vid halv 9 tiden så bar de iväg till klubben och träna lite
Hon hade jätte bra position på lydnaden.
Kom på inkallning, även från lek med Nova (Emmas amstaff)
Men agilityn! Vi kunde lika gärna ha vart på olika planer.
Hon bara sprang runt och svamlade.
Lyssnade inte, tog sina egna vägar osv.
Men de var kanske som Emma sa:
Dem var säkert övertrötta och orkade inte koncentera sig.
Jag hoppas då på de, för tävling närmar sig...

Efter träning var de meningen att jag och André skulle ut på lång promenad.
Men myggen åt typ upp oss på klubben så vi åkte hem iställe.
Vid 12 tiden åkte jag hem och kom på att jag inte ens börjat packa.
så hem och fram med väska och kläder och sätta igång.
Vid halv 2 tiden var jag klar, vadå sista minuten?
Efter de blev de sängen för min del, för att sedan kliva upp idag
och bege sig till jobbet. Nu sitter jag här och väntar på att pappa
ska komma med mat, jag är hungrig!
Vid 3 tiden kommer andré hit och hämtar mig och vi far till
tågstationen och klockan 15,06 rullar tåget vidare ner mot UMEÅ!
kommer att bli där över helgen och njuta, träffa folk osv. 

Vi höres efter helgen! pusstjing
Hoppsan, blev en hel del text iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0