Helgen är officiellt över

Och en ny vecka har börjat.
Veckan börjar inte så jäkla bra.

Ryggen SMÄRTAR uta *******, och jag vet inte hur jag ska göra för att minska smärtan. -Hejsan farbror doktor!
Lördagen var allra värst, söndagen gångbart och idag känns de kan jag lova.
Så kvart i 4 smiter jag iväg från jobbet till läkaren. Och klockan 2 sak jag även till arbets. Förhoppningsvis kommer vi överns om vad jag ska göra av mitt liv till hösten, Håll tummarna!

JOHANNA: jag vill, jag vill, jag vill! DU MÅSTE! 

pratade med Yohanna igår, och kom överens om att vi skulle träffas till helgen, lill elvin har ju blivit stor och kan tydligen gå?  fan vad tiden går, jag börjar bli rädd, inte tycker jag de var sååå länge sen. eller?

Jag längtar till helgen, på fredag så sätter sig jag, mamma och pappa i bilen och åker till lule, ställer upp husvagnen på arcus. Sedan åker vi vidare till pite och blir där över dagen. Sedan tillbak till lule där vi blir hela helgen. Förhoppningsvis kommer Johanna på fredag kväll också. Fredag blir en vanlig myskväll. 
Lördag blir de stan mest troligt :) och sen så om johanna har kommit blir de fest och kalaset på kvällen, om inte så blir de lugnt och myskväll även lördag. Söndag blir de hemfärd. Tänkte övertala mina föräldrar att vi stannar i boden och kollar på U-Sm i hund : ) sen rulla vidare norr över polcirkeln : )

Nej nu ska jag lämna datan. Puss 

Kommentarer
Postat av: Emma [MissGrimm]

Tjaaaa.. Kan det ha att göra med att du gillar Måns? :P

2009-07-28 @ 10:29:18
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Emma [MissGrimm]

Men... Var det inte du som tyckte han var så jäkla snygg?

2009-07-28 @ 11:08:30
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Emma [MissGrimm]

Men vem f*n var det då? Jag hänger ju inte med för fem öre :P

2009-07-28 @ 15:01:28
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaså du ska på lulekalaset du?

2009-07-28 @ 21:28:02
URL: http://kajsarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0