Helgen närmar sig


Enligt mig med storm steg!

Sist jag skrev i lördags, så lurade jag nog er alla.

Min förkylning blev inte bättre.

Måndagen var jag tvungen att åka hem från jobbet
Och tog mig inte upp igen låg med rejäla febertoppar.
Men på tisdag vände de igen och jag gick till jobbet.
Inte har jag tid att ligga sjuk inte.
Men jag tror nog att de brände på rejält med feber
för att bli av med förkylningen, för nu känns de mycket bättre :)

Så forthoppningsvis är min röst helt återställd till lördag och
förkylningen som bortblåst.

Tisdagen bestod av massa jobb och ärenden
och sedan datt vi resten av kvällen hos Linda och Johan.
Och jag fick träffa min älskade små kusinbarn : ) -Sötungar!
Sen blev de en tidig kväll i sängen.

Idag är en sån  där dag på jobbet när minutrarna känns
som oändliga timmar. Är inte klockan stäng dax snart?
När jag slutat blir de en sväng på lindex och kolla underkläder
sedan skulle jag och Mia ut och promenera, men vars försvann
det soliga vädret? :O jag ser då bara massa regndroppar.
Hur gör vi mia? ska vi skippa promenaden och bara
sitta och snacka iställe och fara till en skog eller nåt och
släppta hundarna? Hör av dig :)

På lunchen idag har jag även fått träffa Sofia.
Lulekalaset är nästan bestämt ;) KOM IGEN NU!
Nej nu ska jag göra något annat och förhoppningsvis
döda några extra minuter.. Pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0