jobb jobb jobb.



Sitter just nu på jobbet och kollar ut på spö regnet. TRIST som fan. Vars är min sol och de varma sköna vädret?

Jag har iaf kommit hem från min Umeå resa. Och de har vart helt fantastiskt. Jag stormtrivdes. Jag till och med satte mig och leta jobb i ume när jag kom hem.

Fredagen bestod ju mest av tåg åkande. Men de var faktiskt inte så hemskt, hade ju underbart sällskap, så en hel del skratt, pussar, prat och sånt gjorde att dem där timmarna inte alls var så länga. Val framme hämtades vi av Cilla (andrés syster) Satte oss i bilen och rullade ut till Ersboda. Och eftersom vi bodde så längt utanför stan blev de inget träffades av Johanna den kvällen, även fast de var många sms med att vi ville ses. Slutade till sist att vi bestämde oss för att ses ¨på stan kl. 10.00, Istället satt vi vid bordet och fikade och pratade. När jag började sms med Sofia, och vi upptäckte att vi bodde typ stenkast ifrån varandra tog vi en promenad och hälsade på hos henne och Jeppe där även Louise och Tomme var. Satt och pratade en stund och sedan begav vi oss hem och somnade fort.

Morgonen efter ringde klockan, men att väcka andré var inte de lättaste, han ville verkligen inte. Så de blev lite snoozande, innan vi äntligen tog oss upp och hoppas i duschen, fixade oss osv. Sedan till problemet hur fan tar mna sig in till stan. André vägrade buss av någon anledning? Så i fick helt enkelt ta en skön promenad. Vilket resulterade i att vi inte infann oss på stan kl. 10.00.
Men väl på stan fick jag ÄNTLIGEN träffa mina flickor. Maria, Jossan, Issa, Sandra, Nora och Johanna..
Och de konstiga var att de kändes inte alls som att vi vart ifrån varandra så länge som vi har.
Jag älskar att vara i erat sällskap tjejer, ni förstår inte hur mycket jag saknar er!
Hant även inhandla nya underkläder och smink under stan vändan. men vid 15.00 tiden begav jag och andré oss ut mot Ersboda igen. Och åter igen blev de att säga hejdå till brudarna, Alltid lika trist!

Väl på ersboda visade sig att Cilla, Lasse och ungaran var och handlade osv så vi begav oss på stan där ute och de inhandlades ett pat shorts och en kofta också :) Fina fynd.
När vi gjort de promenerade vi till affären där dem handlade och begav oss hem till huset igen.
Under kvällen Grillade vi, kika film och tod de bara lugnt.

Söndagen i ume bjöd inte på så mycket då våran buss gick redan kl. 12.15
Men under buss resan fick vi se en hel del och jag till och med kollade jobb i skellefteå när jag kom hem.
Bussen tog oss till lule där vi tg och åt lite på max innan vi gick ner till tåget och åkte vidare hem.

Väl hemma somnade jag som en klubbad säl för att sedan kliva upp på måndag för jobb igen.
Och nu har den nya Jobb veckan börjat. som på går till och med lördag kl. 14.00
känns tungt med jobb då ajg håller på och bli förkyld och sånt.

Ojsan blev ett långt inlägg. Nu jobba vidare och lämna datan.
Pusselipuss hjältegull

Kommentarer
Postat av: Linn

Micka, jag saknar dig, tok! <3

2009-07-07 @ 14:12:32
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0