jobb, jobb.


Godmorgon alla läsare :)
vi har precis öppnat butiken, och jag sitter här mindre vetande om vad jag ska göra.
Till att börja med ska jag nog knapra i mig en alvedon så de inte gör så ont, och jag klarar mig igenom hela jobb dagen.

Igår då?
Jo efter jobbet for jag och skjussade hem älskingen från jobbet, sedan så åkte jag och hämtade upp Ida och rullade vidare mot huset där jag fick lite mat i magen, och bilen rullade sen vidare till moffa där jag och mamma ställde i ordning lite hos moffa. Böt gardiner, gick igenom krukor och tog golven.
När jag och ida skjussat hem mamma for vi till henne en sväng och hon fixade sig och de bar vidare till Jazza.
Jazza ida och Amanda tog sig nån öl osv. Men jag behöll mig nykter och senare skjussade dem på krogen.
Efter de for jag hem och myste med min pojk :)
Och somnade snabbt i hans famn. <3

Idag funderar jag på att smita tidigare från jobbet och sen hem och packa inför helgen.
Nej, jag har inte gjort de? Och ikväll rullar vi söderut.
Så vi ses och vi höres, i lule i helg, slå en pling :)
Pucc och kram mina hjärtebarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0