Min nya älskade AUDI



Och halva veckna har gått.
Känns verkligen inte som de.

Måndagen började med jobb,
efter de så åkte jag och sofia till
klubben med iana och Raja och
Tränade agility : )

Efter de blev de less de strikta och
drog till abbortjärn  och släppte lös
vovvarna och lät dem bara
vara hund och få springa : )
Det uppskattades verkligen.
André kom dit och vi blev kvar där i solen
ett bra tag och bara njöt.
Resten av kvällen hände de inget speciellt.

Tisdagen klev jag upp kl. halv 6
hoppade i duschen ochfixade mig.
Sen satte jag, mamma, pappa och sofia
oss i bilen och rullade ner till luleå.
Väl framme slängde vi i oss lite käk.
Och sedan sprang vi runt på
varenda bilaffär i lule. 
Utan vidare resultat, sedan vidare på
lite små affärer och efter det drog vi ut till
bergnäset och träffade Mattias.

Kollade igenom A3an och sedan pröv-
körde den. Kunde man bli annat än kär.
Så de var bara att åka in till stan och
hämta ut pengar.

Jag är nu mera officiellt a3 ägare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0