Torsdag


Och jag sitter och inväntar an lastbil med en massa varor.
Då blir de lite fart på stället och lite att göra :)

Men innan jag börjar packa upp dem måste ju vovven få sig en promenad också
Hon är nämligen placerad i bilen, utanför i väntan på att jag ska ha luch/sluta.

Mor och far har åkte på semester, och Robin och UIli till piteå över dagen.
Så jag är själv hemma :) Int eför att jag spenderar så mycket tid hemma.
utan mesta tiden på Ringvägen uppe på kilen.

Umgicks med Miiia igår :)
Vi drog shopping på linex med underkläder.
Sedan brassa vi iväg till abbortjärn och blev uppätna av myggen
och hundarna fick springa som tokar.
Efter de åkte vi hem kullen, käkade lite osv.
När vi satt i bilen på väg till kiosken för att mumsa mjukglass
fick jag sms om ett möte jag glömt bort på klubben!
HELVETE! som tur var blev jag bara 20 min sen.
Nu är alla funktionär listor klar inför tävlingen i helgen.

När mötet väl var klart blev de mjukglass
och sedan upp till Kilen för att ta ett varm och mysigt bad :)
Lyckad dag :), förutom den otroligt sega jobbtiden.

Kommentarer
Postat av: Amanda och Inez

Sv: Tackar tackar :)



Ska du tävla agility i helgen? :D

2009-07-17 @ 14:01:11
URL: http://inez.cybersite.se
Postat av: Amanda och Inez

Jaha, lycka till! :)

Hade jag inte varit i skåne så hade jag kommit ;)

2009-07-17 @ 17:26:17
URL: http://inez.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0