Torsdag?


Vilken chock jag fick.
Vaknade imorse och var bombsäker på att de var onsdag idag och att de var super länge till helg.
Men så kommer jag till jobbet och ser att vi fått DC varor som bara kommer på torsdagar och inser att de faktiskt är Torsdag idag.
Hur underbart var inte de? Snart helg, och då ska jag passa på att bli frisk. :) De förtjänar jag!
Dock så jobbar jag på Lördag mellan 10-14, men de ska nog gå bra ändå.

Igår efter jobbet drog jag, mamma, ulli och Robin iväg till Eriksson och sen Dollar för inköp.
Jag ska nämligen fixa i mitt rum, dem nya färgen blir svart och gult.. -Läckert ;) Men efter dollar var jag tvungen och stressa iväg på möte med agilityn, så hant inte börja med rummet. Efter mötet hant jag och iana med ett träningspass.
OCh vet ni vad? Min älskade terrier tog platta tunneln SJÄLVMANT och ville hellre springa i den än att göra annat. Ni förstår inte vilken lycka de gör inom mig. Som jag kämpat med den där, äntligen har nog ploetten trillat ner. Och jag tror nog vi är redo för tävlingen om 2 helger. Och på tal om tävlingen så ska jag vara speaker för klass 2 och 3 både lördag och söndag, och jag är förkyld, hoppas rösten pallar! -önska mig lycka till!

Efter träningen åkte jag och hämtade upp André och vi begav oss upp på dundret och promenerade på stigarna där.
Promenader är fan de enda sätter för mig att varva ner och sluta stressa, JAG ÄLSKAR DE. Speceillt med så bra sällskap :)
Nej men seriöst, de är så sjukt mysigt att promenera runt (helst skog!) och se hur iana lyser av lycka då hon springer lös, och andas in frisk luften och känna Andrés varma hand i min. -Då är jag som lyckligast.
Tillsammans med André och iana.

När vi väl var tillak i bilen igår åkte vi hem till varma duschen och somnade ganska snabbt efter de.
Imorse när jag vaknade så kunde jag inte svälja pga halsont, inte andas genom näsan på grund av igen täppt och magen gjorde tok ont. Kändes inte så lockade att kliva upp från den varma sängen och åka iväg till jobbet. Men vad gör man inte för pengar? Så nu ska jag och städa i lilla inne förådet efter lunchen och längta tills klockan blir 5, då blir de hem och fixa i rummet :) Och om jag känner mig själv rätt inte en allt för sen kväll.
Bör nog även hinna med att ladda upp lite bilde ri bilddagboken, så håll utkik.

Puss snyggingar!

Kommentarer
Postat av: mia

bli frisk ! jag vill också promenera me dig :)

2009-07-09 @ 18:26:45
URL: http://marialinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0