Bloggen,


Du är inte bortglömd, även om du kanske känner så.
2 veckor har gått sedan förra uppdateringen.
2 veckor av massa jobb, mys med André, iaf
lite bus med sofia, kika på bal + student, bil körning
och ja, det vanliga...

I 3 veckors tid har jag hållt allmänlydnadskurs, och nu är vi inne på fjärde veckan och dem 2 sista kurstillfällerna, ska bli trist att sluta. Dem är så dukitiga kursdeltagarna. Men jag önskar dem all lycka till och hoppas att få träffa dem i tävlingsvärlden fram över : )
På torsdag ahr vi kursavslutning och jag kommer göra lite olika stationer,
med bus/lek. Slalom mellan godis skålar osv. förslag på stationer?

Det har varit 2 veckor med väligt mycket humörsvängningar.
Vad är de med mig? Man har inte PMS 2 veckor i rad!

Mina kära släktingar från småland har vart uppe i gällivare på besök.
Så jag fick träffa min Kusin och föredetta bästa vän efter 9 år.
Sist vi sågs var vi 10 år gamla och stod i deras hall med tårar rinnande för att
dem skulle flytta till oskarshamn. Men ni jar vi träffats igen och de avr super trevligt.
Hoppas de inte hinner 9 år igen innan vi ses.

I måndags blev jag även bjuden på bio av min söta pojk.
Han kanske har lite små romantiker i sig trots allt ;)

Nej nu ska jag jobba vidare.
En liten uppdatering har nå fått iaf.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0