FREEEEDAG!


veckan lider mot sitt slut. OCH JAG ÄR LEDIG! :o
För första helgen på väldigt länge, 
Och lite små ångest har jag faktiskt, jag är van att göra tusen saker samtidigt.
Och i helgen har jag ingenting att göra, förutom på lördag kväll då vi ska och fira min morbror som fyller år.
Grattis på dig mobbo!

Resten av helgen så blir de lugnt, jag kommer typ på psykbryt. Men andré är i stugan och Sofia är i umeå.
Så what to do? Evelina, vad sägs om att busa på Söndag? Och sen så ska jag nog träna terriertok också :)

Andra kurs tillfälle var igår oich jag fick träffa alla hundarna, så kul att se :)
Vissa ekipage var riktiga duktiga och jag såg direkt TÄVLINGS lydnad.
Så verkligen peppa dem ut på tävlingsbanorna.

Resten av kvällen for jag och andré upp till Natutanen och promenerade med iana.
Gick till ett stup är och satt och pratade och mös. Jag stormtrivs i skogen.
Enda stället jag verkligen kan koppla av på. Speciellt med André och iana som sällskap :)
Bilder kommer!  Ska bara lägga in på datorn och vara vid min egen dator (jobbets nu)..

Nu ska jag kila på lunch och rinag sofia :) pusstjing!

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag åker till stugan på nån timme men är hemma på söndag igen, så det beror på vilken tid du har tänkt dig lite söndagsbus :) Men det låter absolut bra!

2009-06-05 @ 12:50:21
URL: http://pevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0