Helg.


SItter för tillfället på jobbet,
och väntar på att klockan ska gå.
Går den ovanligt sakta idag eller? :O

Efter jobbet blir de hem och byta bort arbetskläderna
hämta ianis och sen hämta upp andré och ta något varv på
sommarmarknaden och kika om de finns nå.
Var igenom igår också, men orkade inte kolla.
Då jag bara sprang igenom på lunchen.

Jag och ianis har börjat hel njuta av sommaren och hon har fått bada nu varnda kväll
Vilket hon bara älskar. Träningen har vart lite på sidan om, vi tar de lugnt och
laddar inför utställningen imorgon. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Men däremot hade jag med henne på kursavslutningen i torsdags
Och hon skötte sig gallant, låg när jag platsade henne och lyssnade bra.
Duktig  terriertok!

Gårdagen blev lugnt och halv drömde mig bort till kiruna, men då de var
jobb på schemat idag så blev de inget kiruna. Inte ikväll heller då jag ställer hunden imorn.
Så istället så åkte jag lite bil, kikade på motorcyklar då de är träff i gve i helg.
Badade hunden och allmänt myste bara.
Ikväll står fin putsning av hund på schemat :)
Och så klart en massa pussandes med André.

Nu ska jag börja förbereda för stängning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0