jobbet


Just nu tar jobbet upp de mesta av min tid, och därav inget bloggande.
Men tänkte att jag skulle trycka in lite rader ändå medans de är lite lugnt i butiken.

förutom jobbet så umgår jag med min vovve och mina vänner + pojkvännen.
Sen vips är de kväll och vara att sova för att sedan åter igen kliva upp till jobbet.
Trist liv? är de så här de kommer bara resten av livet? Då är inte jag så motiverad.

Igår efter  jobbet hade jag första kurs tillfället på min allmänlydnadskurs.
Gick jätte bra, verkat vara en hel rolig grupp med mycke framtidsplaner :)
Så nu ser jag faktistk fram emot alla kurstillfällen och se framsteg hos kursdeltagarna.

Efter de så åkte jag hem till André och pussade lite på  honom innan han drog iväg till stugan.
Idag ligger planerna på att jobba till klockan 5, och sedan hem och käka osv.
Efter de åkte iväg till agiliyplanen så jag och iana får leka av oss lite :)
Sofia ska också få köra lite och gerd om hon vill!

Sedan tror jag att de blir en tdig kväll, för jag är jämt så jäkla trött?
Ge mig energi, TACK!

Känner att jag inte ha nå vettigt att skriva.
Kan berätta att min kära terrier har vart och skärt upp ögonbrynet på Måndagen.
Var ett ganska djupt sår, funderade på om jag skulle fa och sy men bestämde mig för att avvakta. men var ju lagomt mysigt att se in i de såret. Det roliga är att ho n har itne skriket eller gjort nå tecken på att hon skulle ha fått ont så ingen vet ju egentligen vad hon gjort, vi misstänker att hon skärt sig under släpvägnen eller liknande.
Dumma terrier! du måste vara försiktig mig dig själv, även om de känns så ibland så är du inte gjord av stål..

Nej nu ska jag försöka smita från jobbet en sväng och fara på expert och hämta ut en ny telefon.
Hoppas denna håller längre än den förra. Jag borde inte äga telefoner.. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0