åter igen måndag.



Helgen är av slutat och den nya veckan är kommen.
Helgen bestod av massa Sofia sällskap (ovanligt?)
Smsterror på riktigt och en massa mys.

I veckan har jag gett mig på proejkt STÄDA FRISERINGEN.
och är förhoppningsvis klar nästa vecka?
 För när den här veckan är slut kommer nog time of my lfe.
För den 8 april, lämnar jag och sofia stan och befinner oss i en stuga i fjällen!
Mysfaktor hög vill jag lova. Jag längtar. och sen så kommer vi hem igen på söndagen
Och sedan kommer de en vardags vecka igen och SEN
den 22 april så åker vi ner till stockholm och lever livet.

Och vips så var april över ;) (optimist?)
Maj månad blir de ändring på saker och ting.
Efter beskedet med endast en arbetsdag i april blev jag
total less så erbjuder inte Granngården mig mer jobb i maj så
slutar jag och söker vidare. Fast de har jag redan börjat göra.
Vi ser vars jag hamnar när allt detta är slut ;)

Agility träningen igår gick så bra.
och jag är så NÖJD!
där vi förut har haft probolem börjar sakta men säkert lösa sig.
nu missar hon pinne på slalomen ca 1 av 10 gånger. Förut var de 10 av 11 gånger.
 älskade, älskade hund, du är så duktig, NÄR DU VILL ;)

Idag blir de också en sväng till agilitylokalen och leka av oss.
Mer vet jag inte. ska nog sova tidigt i natt, har inte blivit
mycket sömn dem senaste nätterna.

Youre out on the street lookin good
Baby deep down in your heart you know that it aint right
No youll never hear me cryin
You know I cry all the time
Each time I tell myself that I cant stand the pain
You hold me in your arms and I start singin once again
So come on, come on,

Break another little piece of my heart now baby
cause you know you got it if it makes you feel good, so good

Kommentarer
Postat av: Linn

vet du en till grej som hander nar april narmar sig sitt slut? ;)

2009-03-30 @ 23:53:14
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Joss

Nej men här hittade man ju dig igen! :) Hahah låter som enna härliga vårtecken hörru ;) Skoterturen är nått jag ser fram emot som faan till nästa vinter då det bär upp till norr med familjen :) Blir det några sthlm visiter för dig då inom närmsta framtiden? :P

2009-04-04 @ 12:46:41
URL: http://foxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0