Fredag



Åh jag älskar fredagar.
Jag vet inte varför.
De är bara så skönt.

Stockholmsresan är nu bokad och klar
Så bye bye Gällivare 22 april!
Jag kommer inte längta hem.

Vi ska bo på hotell Rica ovanför varuhuset PUB.
Blir massa shopping ch god mat.
Sen ska vi även åka på RAW och kika på Magnus Betner.
Kommer säket slinka ner en och annan cider och
eventuellt blir de nattliv också.

Nu lämnar jag allt som varit och går vidare.
Jag orkar inte ta nå mer och vill inte heller för den delen.
Gissar att din iskalla attityd är för att du inte vågar känna
eller för att du glömt. Jag vill faktiskt inte veta.
Hejdå och tack för att underbara stunder <3

Gårdagen spenderades med Evelina :)
Alleles för länge sen sist, eller hur?
VI snackade till tusen, köpte ett par
jeans åt mig och fikade. mysigt :)

Idag efter jobbet blir de iväg till simhallen och
göra av med lite energi och bränna lite kalorier
med min kära vän sofia. sen på kvällen blir de sökert bus.
Imorn så blir de jobb och Kundklubbsdag.
(kundklubbsdagar förknipas med gnäll från kunder)
Så ser inte fram emot de faktiskt. Sen på kvällen blir de Harry´s
och Primadonna. Undra om de blir nå drag?
Får iaf se Marie Picasso live, alltid nåt.
Förhoppningsvis får vi kul, men de brukar vi ju ha så.

Nej nu tillbak till jobbet.
Pusselipuss


Världens bästa du <3 Är hon inte vacker så säg!

Kommentarer
Postat av: Linn

micka, jag saknar dig! <3

2009-03-07 @ 06:53:47
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0