Gomorron.



Ledig idag, hur mysigt som helst :)
Jag är för övrigt ledig hela veckan framöver förutom lördag.
Äntligen lite tid att njuta och ta ahnd om mig själv.

Gårdagen spenderades hemma hos Mommo och Moffa,
Då moffa var tvungen åka till sjukhuset så var jag och mamma
med mommo. Sofia kom även dit, tack vännen : )

På kvällen höll vi på och dö av vårat godis sug, så vi
stod inte ut länge och åkte iväg till KP och köpte varsin påse.

Väl hemma i kullen igen tänd vi eld i brasan och hade myskväll.
Haha att umgås med Sofia hör till vanligheten nu för tiden.
Så istället för att säga hejdå till varandra på kvällarna säger vi ses imorn.

Dagens planer är inte många ännu.
ska väl slänga mig i kläderna och göra mig klar för dagen.
Sen behövde mamma chafför till gällivare. så jag blir väl där.
Gissar att eftermiddagen spenderas med sofia(Ovanligt nog)

Bjuder på lite bilder då jag tömde telefonen nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0