HUNDHÅR!



Hej hej alla : )

Nu sitter jag här nyduschad och funderar vad man ska hitta på?
Sofia kommer väl förbi som vanligt.  Valde att vakna tidigt på morgonen, för att slippa sova ort hela dagen. känns bara onödigt och dumt. Skjussade mamma till Gällivare, och var där ett tag, körde lite bil och sen åkte jag på att chafföra lite till. 

Väl hemma tog jag tag i mitt rum och plockade upp grejer och hokuspokus, de gömde sig ett golv under alla kläder och saker :O Så nu är de bara dammsugning kvar och sen så är de rent. Slängde även på en tvättmaskin, så snart är alla mina jaens rena igen.  

Nu när jag klätt på mig osv. Så ska jag ut och borsta min hund, FY fan, vad hon släpper hår!
Tog upp henne i famnen och myste lite, och när hon hoppar ner är min svarta tröja vit, kanske borde byta färg på alla mina kläder till vitt?

Vi tränade även platta tunneln igår, och jag tror pletten ahr ramlat ner! av 10 ggr sprang hon igenom den 7. Jag tycker procenten är höga : ) jag är nöjd! Mer träning idag. vi ska bli plattatunnel fantaster när detta är klart : )
Nej nu ska jag slänga på mig kläderna och göra något vettigt.
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Leonard

ha en jättetrevlig kväll! :)

Leonard

2009-03-24 @ 17:21:56
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vita hår är hemska!

2009-03-27 @ 12:31:40
URL: http://missnorrland.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0