Life goes on



Jag vet att jag inte visar de utåt, men kvällarna, speceillt nätterna är dem värsta.
Igår var en sådan kväll. Sådana kvällar då jag önskar allt var som förut,
och jag kunde krypa ner i din famn och få alla problem att försvinna.
Fast egentligen, de är ju du som är "problemet" nu. JAG SAKNAR DIG
Fast jag trodde att de skulle vara tvärtom, så blir de bara jobbigare och jobbigare
för varje dag som går att var utan dig. borde de inte bli lättare?

Fast de känns ändå skönt att vi kan prata med varandra.
Och de kändes bra allt de där du sa igår, som om du satte alla mina tanker ner på ord.
Men de är väl inte meningen att de ska vara lätt när man tvingas att lämna
den man älskar mest på denna jord. Och när ens drömmar krossas i ett nafs.
För du var den jag älskade, du var min framtid och min dröm.

Så bara så att du vet, så finns du i mina tankar hela tiden.
Din plats i mitt hjärta kommer ingen någonsin kunna ta.
Tack för alla underbara stunder jag har fått ha mig dig.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

?



Had ju som vart kul att veta vad som händer runt om en i stället för att behöva läsa bloggar... håller du inte med?? Din vän långt ner i södern.. (luleå)

2009-03-25 @ 18:11:49
URL: http://kajsarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0