Lördagkvällen



Blev en riktigt lyckad kväll.
Jag och Sofia började hemma hos
Mig, i min älskade källare : )
fixade håret, sminkade osv.
Åt god middag, nej vi svälter verkligen inte
i min mamma sällskap! haha

Sedan blev de smsterror, musik
massa prat och sjöng lite.
snacka vi trivs i varandras sällskap.

Men tiden gick relativt sakta,
och festen vi skulle på sög
tydligen så vi bestämde oss för
att fara tidigt till korgen och betala mindre
super bra : )

Väl framme tog vi oss lite och dricka
och satte oss ner i ett bord, fick
trevligt sällskap och massa skratt blev de.
kvällen i allmänhet bjöd på:
gott att dricka, trevliga människor, skratt, sms,
dans och så vidare.

Kajsa: minns du Bonneville grabbarna?
några av dem var där, fick en hel del blickar
kan jag lova, dem måste  ah känt igen
mig också.

Ja, måste säga att jag och Sofia lämnade
inte dansglovet många minuter.
de var nog där vi var mest.
Och trivdes som fisken i vattnet.

Efter krogen bar de av till Manuella.
satt där ca 1 timme och sedan taxi
till kullen där vi fort somnade in.

Bakisdagen då?
Ja, vi vaknade vid 12 nångång
och mådde bättre än jag trodde
jag skulle göra, vilken tur!
vi åt frukost, slängde på oss
kläder och sminkade oss.
Här skulle de inte synas nå tecken
från kvällen innan!
fixade skjuss och begav oss ut på
marknaden, var väl där vid 2
tiden och gick bara och strosa
runt och kikade på folk.

efter det åkte vi hem till
Sofia och lagade god mat,
sedan slog vi på en film
och slappade resten av
kvällen. När jag väl avr hemma
somnade jag som en
klubbad säl.

Och nu sitter jag på jobbet.
undra vad som händer idag
efter jobbet? Får se.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha jaså du, man kan ju undra varför ;)..

2009-03-23 @ 17:45:32
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Klart jag måste ;P Du måste ju också ha lite hjärngympa ^^

2009-03-23 @ 22:07:59
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0