Marknads helg



Hej alla glada.
ber i ursäkt innan om de blir nå stavfel,
men jag har redan korkat upp, så
jag har väl tillåtelse att stava fel? eller?

Gårdagen spenderades i piteå,
lämnade gällivare 05.25, glad över de.

kom till piteå vid halv 10
åt lite mackor och rastade hundarna.
sedan bar de av till kiropraktikerna och
knakade axel, knä och lite sånt till rätta.
Sofia blev inspererade och vi
åter kommer piteå om ca 2-3 veckor :D

Efter de åkte man till Grans, gamla älskade skola!
den första man möter är Emma Grimm :O
inte förväntat kan jag lova! sedan fick man va lite social
med Malin Johansson också : )
trevligt trevligt.. Men mina gulliga
hundlärare var tyvärr inte där :(

Mor och far ringde sedan och
vi åkte in till stan och kollade igenom
varenda affär, dock fönstershoppning.
pengaran sparas till stockholm :D

efter stan åkte vi och åt på MAX,
ME LIKE! Sedan åkte vi vidare och
köpte hamstern till Emila,
gullungen blev överlycklig när hon fick sin lilla råtta :)

efter de åkte vi och kollade
på blivande valpens föräldrar,
så fina.. Ge mig valp NU :D

vi rullade vidare, och stannade sedan
på rusta och köpte platta tunnel
till lillianis , kanske de blir tävling i
sommar, trots allt :D

efter de rullade vi hem, hela vägen
utom de lilla stoppet hos Emilia
och lämna lillråttan. var hemma igen vid 20.00 tiden
TACK FÖR EN UNDERBARDAG! alla som medverkade
i den, Sofia, Mamma, Pappa, Malin, Emma, Janne osv!


men nu blir de att fortsätta marknadsfirade,
hade toppen mian stjärnor där ute :D
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 14:33:27
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0