På jobbet.



Står i kassan och försöker fördriva tid.
Nämligen inga kunder i butiken och
för övrigt inte så mycket att göra.
Och de som finns att göra får killen
som arbetstränar här göra :)

Står och väntar på att klockan ska bli 3
så jag får lämna butikens 4 väggar.
Då åker jag och Sofia iväg till  Nex resebyrå.
Eventuellt bokar vi en resa. BEHÖVLIGT
Vi vet inte änu vars. Kollade på London igår.
Shopping, god mat och trevligt sällskap.
Men dock kom resan upp i ca 10000 kr
för oss båda. Så nu ska vi och prata med
resebyrån om dem har några paket priser.
Vore super fint! Om dem inte har de ska vi
kolla var dem mer har för weekendresor åt oss.
Vi kollade även lite smått på sista minuten resa
utomlands, men allt fullbokat redan.

Ska bli så fantastiskt skönt att bara komma
bort ett tag. Ett tag till i allt detta och jag går under.

Annars vet jag inte vad som händer.
Hade de inte vart för Sofia som vill umgås
hade jag lätt legat under täcket och försöka
glömma allt.

Jag vet att de inte ens kan vara kul och läsa min blogg
när jag bara skriver sånt här. Men tyvärr är de så jag
mår och känner just nu. Använder bloggen lite '
för att få skriva av mig. Jag tvingar dig inte att läsa heller.

Nej åter till jobbet igen. Vi höres bloggen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0