Rubrik?



Snacka de är svårt att komma på rubriker,
helt onödigt också, om man frågar mig.

Nu är de torsdag och veckan går SEGT!
ge mig fredag nu! och lördag efter kl. 2 blir också bra.

Inhandladet med Emila i tisdags gick bra.
Nu har hamster de det den behöver. Nu saknas
bara hamstern, men den fixar jag på fredag.
Dock blev de ett litet missöde när vi skulle därifrån.
Så planerna gick inte som tänkt.

Och jag åkte hem, tack Sofia för
uppryckningen, de behövde jag verkligen.
På kvällen for vi på oriflames möte
och kikade på smink, undra om man ska beställa lite?

Och resten av kvällen bjöd på trevligt sällskap och mys.
Sofia fick vara min privata chafför och jag var hemma vid halv 6
tiden på morgonen och la mig direkt i sängen.

Onsdagen var jag och mamma på stan.
Nu har jag både kjol och strumpbyxor till
lördag kväll, men vad ska jag ha på överdelen? :O
vi var även hemma hos M&M, moffa har äntligen
fått komma hem från sjukhuset, skönt :)
Sedan mötte vi upp Sofia på Dollarstore
gick igenom butiken, hittade en vän till
skruttan (som levde någon timme :S )
Sedan bar de iväg till kullen,
Och på kvällen åkte vi lite bil.
Fick en massa sms av oväntade personer.
Alltid lika kul, speceillt läskigt när man
sitter och tänker på dem och dem hör av sig.
Telepati?

Blev en tidigkväll för min del, och
jag och sängen myste oss in i drömmarnas värld.
Ops, de där kunde misstolkas.
Jag menade bara att jag somnade fort, inget annat!

Nu ska jag göra mig i ordning,
Ska iväg och göra ärenden.
Och ikväll blir de Nattavaara för att
fira fammo som fyller år. GRATTIS!

Vi ses och vi höres! PUSS


Kommentarer
Postat av: sofia

hurrudu, det var ditt fel att neongubben blev förstörd! ;D haha. FAN, min kompis när jag åker själv.

2009-03-19 @ 19:11:21
Postat av: Linn

namen, ska du skaffa hamster? :D

2009-03-21 @ 04:37:09
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0