Tisdag.



Varför går veckan så sakta?
Jag vill ha helg NU, Nu nu!

För på fredag åker jag till piteå.
Och på lördag blir de jobb, marknad och party :D
Söndagen blir de väl också marknad.
men i ett lite mer slitet tillstånd.

Nånå, nu har jag nyss kommit ut ur duschen
och ska snart börja fixa mig och göra mig redo för dagen.

Gårdagen betod av:
Hälsa på hos M & M, men moffa fortfarande på sjukhus :(
Var och åt lunch med sofia, upp till ungdoms en sväng
For och hämtade lillasyster linda på dagis och sen
vidare på stan och släsa pengar.
Jag har lovat mig själv att spara till stockholm.
Men ändå. shoppar jag mer och mer!
Igår inhandlades en Kjol och en Jacka.
SHOPOHOLIK varning!

Efter stan åkte jag hem och hämtade lill gäddan
och åkte vidare på Agilityträning. Tränade några kombinationer.
haha, men handling behöver en total make over.
Men ianabanan skötte sig fint, förutom missödet då hon slängde
sig in i bråk med  Puma. SUCK, kaxiga terrier, vakna upp!



Efter träning hämtade ajg upp Sofia och åkte
hem till middag, Tacos : )
Efter de blev de mys och umgås, slängde oss
framför tv och kikade annorlunda familjer.
Usch, jag är så barnsugen!
Tyvärr kom huvudvärken på kvällen.
och pappa fick vara chafför när sofia skulle hem
vågade inte sitta bakom ratten med den huvudvärken.
Sen blev de johnblund för mig resten av kvällen.

Nu ska jag fixa mig klart.
Åka ner till gällivare, hämta upp
lillkusinen Emila på skolan och sen vidare
och inhandla lite saker till hennes blivande hamster : )
Gissar att de blir några timmar med Sofia också.

Sen viskade en fågel i mitt öra att de eventuellt bli mys ikväll.
Me Like :D
Undra om de var healing ikväll eller imorn? hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0