borta?


Stackars bloggen min.
Är nästan helt bortglömd.

men ska jag vara ärlig så har jag inte så mycket tid till att skriva hära. Händer en hel del runt omkring just nu.
Bloggas prioriterars väldigt lågt kan jag lova. Hur har vissa tid? (den som har ett bra´svar på de ska få en eloge)

Sist jag skrev var allså valborg?
Ja under kvällen skjussade man runt lite folk, umgicks med Sofia, kollade på stora eldar och sedan myste man lite innan man somnade in i sin egensäng där vid 4 tiden. Kvällen var lyckad. Trots många misstankar som blev många skratt. Måste de finnas en anledning bara för att man inte drickar en valborg?

fredagen, vad gjorde jag då? Minnet sviker mig) Eller just de, jag var och kollade film med andré och gänget. Alltså en lugn kväll.
Lördag så jobbade jag, stressade allmänt runt som någon annan tok.
Sedan så duschade jag mig och gjorde mig fräsh. Sedan kom Sofia som fick en total makeover av mig. Fina, söta tjejen blev en  Rockig frän brud ;) tror även självförtroendet ökade på cupen, eller Sofia?
Sedan for vi ock slängde i oss lite onyttig mat på sibylla och sedan vidare och hämta upp folk och skicka iväg dem på förfest. Jag själv for hem till andré, men de dräjde inte länge fören tjejerna skulle vidare på andra festen, som tydligen inte dög. Så vi hämtade upp min rockiga vän och snurrade massa bil. Vi skulle upp på harrys men de var så mycket folk, och kö hur länge som helt lockade faktiskt inte. så de blev en tidigkväll och massa mys. Fast de var nog lika bra, eller?

Dagen efter spenderades med trevligt sällskap och lite promenerande.
Sedan började veckan igen med jobb.

Tisdagen kom Linnsan och hämtade upp mig och vi brassade ner till Kiruna och hem till stina, och tro de eller ej. Jag hittade i den där laburintstaden. Vi satt i flera timmar och snackade massa, fikade och myste med Thea, Sötunge :)
Vi tog även en promenad runt i staden. men klockan gick fort och de var bara att börja rulla söderut igen. Tack tjejer för en toppen dag, jag har saknat er så..
Efter kiruna var de bara att hämta upp Ulli och vidare på makeup kväll med Oriflame.
Och efter de tog jag med hunden och for till André. Det första jag gjorde på morgonen klockan 8 var att ringa till vetrinären. De är nämligen så att iana har fått en benbit i halsen på måndag kväll, tisdag spydde hon blod. Och hon harklar sig för jämnan och har kvällningar. Så vi åkte till vetrinären då vi fick en tid kl. 10.00. 
Tyvärr så hjälpte inte vetrinärerna på de sättet jag ville ha hjälp, utan satte diagnosen KENNELHOSTA. 
Så imorgon sätter jag mig i bilen och åker upp till kiruna för att se om dem vill hjälpa mig iställe. 

Osdagen spenderdes efter veterinären hela dagen på stan med min pojk. Efter de gick vi till Linda och johan och drack kaffe. Så jag fick mysa med mina Kusinbarn. (mycke barnmys denna vecka)..
Och har jag tur hinner jag träffa stina och Thea imorgon efter vetrinären.

Nu ska jag slänga in lite bilder här i bloggen sedan blir de och gå upp och kolla vad mor gör. Kanske hon vill ta en promenad med mig. Vore skönt : )

 

Och så klart började blogg tjorva :(
Fler bilder kommer en annan dag..
Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Linn

va?! kennelhosta? knas! hoppas det går bättre med andra veterinären.

hur som haver, det var en underbar dag med er brudar! har saknat er nå så grymt, vi måste göra om det snart, och inte bara några timmar

<3

2009-05-07 @ 22:18:49
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: sofia

tjena pudding! ;)

2009-05-12 @ 18:09:11
URL: http://sofiapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0