:)



Tack för svaren i förra inlägget.
Fick mig en liten funderare.
Och kul att höra hur jag påverkar er, både posetivs och negativt.

Gårdagen och idag har jag vart ledig.
Och båda dagarna har spenderas på stan.

Men inköpen gjordes idag.
Jag är seriöt rädd för mig själv, SHOPOHOLIK!
Idag blev de iaf en klänning, en turkos som jag tänkte ha å lördag.
Party, för hela slanten. Längtar redan att få svinga på dansgolvet.

Ianis är för övrigt frisk nu.
Pappa har nämligen dragit ut ett grässtrå som var över 1 dm långt
ur nästan på henne. Tji fick ni Vetrinären, de var hennes kennelhosta!
Dumma saker. Till och med jag visste att de inte var kennelhosta.

Nu har jag nyss kommit från Sofia där jag myst med älskade valparna : )
Åh dem är så söta och växer för varneda dag (hjälper inte med valpsjuka)!!!!

Nu väntar jag på att min karl ska bli klar med middagen så blir de och käka,
sen eventuellt blir de hem och städa källaren och sånt.

Jobb imorgon igen, sen blir de bus med Sofia i stutsmattan! Wiie
(barnsliga? Nejdå!)

Maten kallar!
Pusstjing


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:48:08
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0