Grattis Pappa :)



Idag fyller pappa och Ulli år, så Grattis på dem.
Sitter på jobbet nu, har stressa runt här hela dagen, FOLK som fan och ensam i kassan, ingen bra kompination..
Slutar klockan 5 och då blir de hem och äta middag och en massa tårta : ) MUMS.

Sedan blir de att bada och fixa hundarna inför utställningen, iana behöver bättra på sin klippning, massa strån som jag sett som inte ska vara där... Suck!

Onsdagen spenderades på jobbet och sen hemma hos pojken, och slutade med att man chaffade hela kvällen.
Torsdagen blev de grillning och städning och umgicks med sofia.

Egentligen är jag trött och vill bara gå och sova, men inte de.
Men som vanligt har jag tusen saker på gång och en massa som ska göras.
Imorn befinner jag mig i utställningsringen med mina jyckar, önska mig lycka till
(även om de bra är en inofficiell) Men alltid träning. Snart blir de ju internationella :)

Nu jobba vidare. PussPuss
Jag saknar dig, saknar inte du mig?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Inser du att det är snart ett år sen vi har gjort något tsm?

2009-05-22 @ 23:34:17
URL: http://kajsarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0