Laddar upp



Dagen har vara svischa förbi. Vars tar timmarna vägen?
Fast de är väl inte bara timmarna, Kajsa gav mig en påminnelse om att de är snart ett år sen
Jag och hon umgicks och busade. De är sjukt..
Jag vet att jag sagt de förut. Men de är svårt att fatta, Flocken var mitt liv för ca 1 år sen. 
Jag träffade mina flickor varneda DAG, vissa dygnet runt. 
Nu är de knappt så vi hörs nå mer. Vi typ håller koll på dem andra genom bloggar. 
FLICKOR!!! jag saknar er, jag saknar vårat liv, jag saknar ALLT de där.

Efter jobbet så fick jag leka lite chafför och skjussa morsan och Fammo.
Sedan lekte jag sminkös och gjorde fammo fin inför dansen hon skulle på ikväll.
Sofia svängde förbi och vi gav presenter åt pappsi och smaskade tårta.
Gjorde mig ett gäng fräschare och drog sedan iväg till Robin och Ulli, fortsätte fikandet där.
Iana fick sig en ny bästa vän hos dem, hon och den andra vovven (amstaff? "kampblanding"?) lekte hela kvällen och drack vatten tillsammans och hade allmänt roligt, så kul och se. För övrigt första gången jag sett iana ha en sån respekt för en annan hund. Tror jag ska fixa nummret till ägaren och låta dem busa fler gånger :)

Sedan var de bara att fortsätta här hemma med min "prova på yrken" så nu lekte jag hundtrimmare och gjorde hundarna fina inför imorgon och utställningen, så nu är iana korthårig och chili ordentligt uppfluffad :)
Hant även med en runda på stan och kikade på en massa folk innan jag hamnade här framför datan.
Förutom stressigt på jobbet så har de faktiskt varit en bra dag, och JA, du saknades!

Nu ska jag fortsätta lägga upp bilder på Bilddagboken, sedan även pixbox.
Sedan blir de att slänga sig under täcket och sova. Så man är pigg imorgon.
Imorgon slipper jag förhoppningsvis sova själv, GE MIG EN BIL?!?
Gonatt, dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet. Jag saknar det med. Som fan. Känns jätte skumt, att ens liv kan vända så jävla fort. Saknar dig. Massor

2009-05-24 @ 00:12:09
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0