Nydag


Besvikelsen för att jag inte kunde köpa bilen har gåttt över.
Och jag är glad igen. Allt som behövdes var en dos av Sofia och en dos av andré.

Jag har funderar på en sak?
Vilken på verkan har jag på folk egentligen?

Kommer ni ihåg på grans tiden (fast de var inte bara jag)
Snälla söta Johanna blev förändrad?
Jag tror fan de var då allting började.

Sedan när jag och Evelina kom varandra närme och närmre slutade de med att hon kallades för Lill-Micka.
Även hon påverkade jag nog en hel del.

Nu har jag åter igen tagit upp kontakten med Sofia igen.
När jag började umgås med Sofia var hon en försiktig "liten" tjej.
Som man nog även skulle kalla lite pryd av sig.
Idag ca 5 eller 6 månader senare, är de inte alls samma brud.
Hon gillar att synas och vara i centrum, och prydheten är som bort blåst.


Hur är de egentligen? påverkar jag folk?
Detta är en sak jag funderat på speciellt efter hur förändrar Sofia är.
Men klart, tanen slog ju mig redan när vi satt på elevhemmet och skrattade åt hur förändrad man blivit, och när Evelina fick smeknamnet Lill-Micka.

Detta är ju ingenting jag själv kan svara på.
Eller jag vet inte ens om jag själv förändras
efter dem jag umgåtts med under åren.
Kan inte du som läsre och som känner mig
svara på detta åt mig. Tacksam för svar.


Kan även passa på att meddela att tyvärr kommer de inte flytta in
en puppy hos oss i sommar. Då de endast föddes en hane i kullen
vi skulle ta ifrån. Ännu en sommar utan valp, jag gillar de inte!
                                     VALPSJUK

Kommentarer
Postat av: lill-micka

(a)



Jadu Micka, visst påverkar du väl folk. De tror jag absolut. Du är en sån människa, jag vet inte hur man ska förklara. Men det är så du är som person på nått sätt :) Livet är så mycket mer än att bara sitta tyst i ett hörn och numera hamnar jag i dina fotspår då och då ;)

2009-05-12 @ 13:39:51
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

ingen vappsi? Du hade fått låna lillan min, men vill inte vara utan henne, plus att hon inte är så liten...;P

2009-05-12 @ 14:40:33
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: Malin

Evelinas smeknamn har jag för du kom på åt henne eller du börja kalla henne det och då börja ni skämta om det men visst kanske du har påverkat henne, har ingen aning. Jag tror alla människor påverkar folk både till det positiva och det negativa iallfall. När vi umgicks påverkades jag av dig positivt eller negativt vetja inte men vet att när vi börja lära känna varandra så kändes det som jag hade blitt vän med en person jag egentligen känt aslänge. Du var som lika glad och ville vara i centrum som jag var haha och det var positivt. Men sen när vi helt plötsligt gled isär påverkades jag negativt av dig, men så kan det vara och ibland blir saker och ting inte som man tror :)



Tråkigt det inte blir ngn vappis men jag kan ge SINUS gratis åt dig ;)

2009-05-12 @ 15:09:25
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Linn

micka, har inte känt dig länge alls, fyra år snart. tycker alltid att du har varit den roliga spralliga tjejen, men du har mognat som tusan under dom här åren. speciellt på senare tiden tror jag. (ta det inte som att jag tyckte du var omogen förut!) men det har även jag gjort tror jag. du är en sån tjej som har en positiv inverkan på folk, man blir alltid glad när man är med dig. men då har ju du och jag alltid varit galna ihop också ;p

2009-05-12 @ 15:16:16
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 20:42:16
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0