Planer?


Hejsan.
Sist när jag laddade upp bilder började blogg.se tjorva och ville inte ha nå fler bilder.
Elakt? kanske de kanske. Sedan har inte tiden räckt till. Men tro mig bilder kommer.

Helgen har mest spenderas på jobbet, i min pojksnävaro och med min sjuka vovve.
Hant även skjussa bror och Ulli till flyget och fick driva lite A4, jag vet att du är avis Sofia ;)
Resten av söndagen spenderades hemma hos fammo i Nattavaara, snodde hennes solarium också : )
Kanske man törs visa sig i linne i sommar utan att blända sönder världen! :P

På vägen hem åkte vi in efter en grusväg och promenerade med hundarna en timme där i skogen.
De var hur mysigt som helt och jag fick lite kvalitetstid med min far, vilket var länge sen sist : )
När vi väl var hemma slängde jag i mig lite macka och sen så somnade jag på soffan till nån film.

Idag var de bara att kliva upp och bege sig till jobbet.
I brist på kunder på jobbet, hant jag mig in blocket och kikade.
Och hittade en bil som lockar alldeles för mycket just nu.
Så efter jobbet så blir de hem och diskutera med farsan, och eventuellt blir de tåget ner till ume på tisdag och stanna där till torsdagkväll och bli bilägare, träffa JOHANNA :D och lära känna andrés syster och hennes barn. Vore hur kul som helst.

Sedan siskuteras de också om vi ska dra ihop tjejerna från 9m
(några av oss iaf) och grilla till helgen, snackades väen om teqila race, OJOJ!
Vi får se hur de blir de med .

Nu ska jag jobba, vänta på Sofia som ska hälsa på och fortsätta sakna André : )
Pusspuss!
 

Saknar stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0