Stress



Timmarna på ett dygn räcker inte till.
Iaf inte för mig, hur är de för er?

Imorse så började jag med att försova mig,
Så frukost var de inte ens att tänka på.
Hant i iaf göra mig lite fräsh osv.

Drog iväg till jobbet.
Stressar runt på jobbet som ett tok, vet ni hur mycket folk vi har nu för tiden? :O
Och de finns inte en JÄVEL som kan vänta på sin tur, nej nej! Alla i mun på varandra samtidigt.

Efter jobbet var de vara att SVISCHA iväg och hämta upp evelina, hem och slänga av sig jobb kläderna och sedan vidare hem till ianas uppfödare och få delar av pälsen bortklippen, i hundvärlden: Trimmad :)

Efter de hem och slänga i sig mat och sedan vidare till katalogvisning på Oriflame.
Nya katalog nummer 8 har kommit ut.
Oriflame visning anordnar jag på torsdag 28/5 med inhyrd "visare" kontakta mig om du är intresserad att komma.

Efter de åkte vi hem igen och fösökta fundera ut hur fanvi skulle göra med hennes hår, kom överens om att blondering inte ska prioriteras, utan en färgning. Åkte till coop och sökte färg, hittade ingen som var ljusare än mörkbrun i princip. Åkte vidare till Ica och hittade en Light Mocka färg.

For hem till Evelina och började kladda!
Nu står hon i duschen och vi väntar på resultat.
Hoppas hoppas jag lekt duktig frisör.

Nu ska jag lämna datan och ropa in Evelina som får visa resultatet.
Pusstjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0