1 okt

Vad kul med respons på förra inlägget : )
Vill inte riktigt säga vad ajg sökt för jobb i umeå ännu då jag inte fått någotsvar ännu och jag inte vet hur de blir. Men när jag får något svar från dem kan jag berätta mera, jag lovar!

Och ja, Lotta Gällivare finns alltid kvar.. Och ska jag vara helt ärlig så blir jag nog hära efter utbildningen och de. Jag har fått strikta order om att jag inte får läman kommunen när jag är färdigutbildad av agility folk, haha :D

På tal om jobb och sådan ska jag snart sätta mig i bilen och brumma iväg på arbetsintervju, på ett jobb jag verkligen inte trodde vad något för mig? :O Men vem vet, kanske kanske inte.

Idag har vart en förmiddag när jag bara tagit hand om mig själv, duscha länge och varmt, raka benen osv. Tog lång tid att välja kläder, piffa upp mig och fixade håret. Ibland behöver man ta hand om sig själv mer än annars och känna sig som en prinsessa. Svårt att åter förklara i bloggen, men nu tjejer fattar (hoppas jag) !!

Jag som inte är toppen bruden på att blogg har nu get mig in i uppdraget att blogga i två bloggar : )
Den här för de mer personliga och mer JAG innehåll.
Och http://www.silverkullen.webb.se/ för hundlivet och kenneln.
Jag ser gärna att ni följer båda och fortsätter kommentera.
Och ja, detta innebär mycket fler uppdateringar och mer spännande innehåll, eller? :S

Så jag skickar åter igen ett stort TACK till evelina som gjort hemsidan åt mig, och för övrigt håller fortfarande på :D, du är en ängel!

Efter arbetsintervjun ska jag vidare och inhandla lite inför ikväll osv.
André fyller nämligen 20 år idag, Grattis hjärtat! <3

Nej nu är de färdig knapprat på tangenterna och vips vidare mot nya äventyr.
Puss alla mina gulliga!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe, jo domdär prinsess-grejerna hinns med aldeles för sällan=P haha så idag, feber och ontihalsen dagen har spenderats i skumbad (med disne-prinsess skum!) haha, fick fan en chock när jag kollade närmare på mina ben...

2009-10-05 @ 15:06:53
URL: http://hannahelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0