100206

Hej bloggläsare.

Jag behöver väl inte nämna att jag har haft mycket och göra och bloggen hamnat på sidan om?
Iaf så flyter livet på: jobb, vänner, hundar, mys, resor, plugg osv :D

Just nu är Chilibili och hälsar på hemma på Genvägen 25b, då Bror och Ulli är i thailand, och nej jag är verkligen inte avis på deras +32 grader, varför tror ni de?!?

Tänkte att jag skriver en rad för att fördriva tid, ska snart gå ut och starta bilen, hämta upp massa folk, tanka bilen och sen rulla iväg till jokkmokk och frysa en hel dag på marknaden, var planen!

Till veckan är planerna inte så många, iaf så jobbar jag på Tisdag ska och leka med 6-års barnen på kulleskolan.
Så ni som har planer, berätta åt mig, jag vill göra massa bus :D
Eller föresten, kanske skulle bli utgång till helgen som kommer, eller hur Evelina?

För övigt snurrar min hjärna på, känns som att jag inte har någon aning om någonting just nu.
Situationen i sig gör mig förvirrad, osäker och less! Men vad finns de att göra åt de?
Ingenting

Nej nu ska jag ta och klä på mig lite mer varma kläder, sen ut till iskall bil.
Lina, Therese, Evelina och Anna.. Hoppas ni är klara nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0