100213


Hejsan!
Lördag idag, och partydag :)
Som cilla skrev: Idag igen?
Ojdå, låter inte bra ut. Kanske man ska lugna sig?
Men jag är väl ändå inte SÅ vild, eller?

Nåja, tiden går jag denna vecka jobbade jag Måndag och Tisdag med alla söta barnen.
resten av veckan har jag lekt ledighetskommité, förutom när jag har hjälpt mor och far med renoveringen, huset blir de så fint så. Tror nog Robin och Ulli får chock nästa vecka när dem anländer från thailand igen.

På tal om de, på torsdag flyttar Chili hem igen, hur ska jag och iana klara oss då?
Vi har ju vant oss vid att ha krabaten hära. :(

Mellan torsdag och fredag så var min lillkusin Emilia på besök.
Agerade barnvakt och chafför åt henne. Till och från hennes basketträning.
Hoppade även om som resevförälder åt henne under basketmötet efter träningen..

Nu ska jag ta och ta bilen ner till mor och far.
Ingen idé att den står här uppe, jag kommer ändå inte kunna köra med den ikväll eller imorgon. 
Och då kan jag passa på att sätta batteriet på laddning, tror inte de är så super bra.. 

 Hade så bra allihopa. För de ska jag ha!
Pusselipuss


Vi ses i dimman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0