Städat och fint.


Hejsan :)
Denna vecka har jag jobbat: Tisdag (hedskolan 4:an) Onsdag och Torsdag (Nya malmsta skolan 4:an)
Och nu åter står de och se om jag jobbar imorn eller om jag redan har helg.
På tal om helg så har jag städat hela lägenheten nu, så även den blir helgfin! Bara att skura kvar, men de tar jag imorn, så man verkligen får upp alla dammpartiklar.

Däremot har inte veckan bestått av så mycket mera än jobb faktistk. Eller jo, på måndagen busade jag med världens bästa Carro : )

Förra helgen var de ju party som gällde, så jag tror de blir lugnt och nyktet i helgen.
Kan ju hoppas på att de är fint och varmt väder, Så kan jag spendera lite tid på klubben med hundträning.

Oj vilket onödigt inlägg detta blir.
Kan bero på att jag inte har ett dugg vettigt att skriva?
Äh skiter i detta! PUSS


Bjuder på en gullig bild iaf!




OCH GRATTIS MALIN PÅ 20 ÅRS DAGEN!
Hoppas du har haft en toppen dag.


Kommentarer
Postat av: Stina

Så söt hon är. Ha det bra kram

2010-02-19 @ 11:45:34
URL: http://krutrut.blogg.se/
Postat av: Malin

Du saknades annars var den helt okey!:) Gulliga Ianiiis! <3 Saknar dig!

2010-02-19 @ 14:40:45
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0