100511


Hur irriterande är de inte när man skrivit ett inlägg så försvinner allt?
Detta hände i går, och efter de har jag börjat skriva inlägg flera gånger och slutat lika fort.
nåja, helgen är över och vardagen har tagit över igen. Denna vecka spendera jag emsta tiden å¨jobbet och i hundvärlden!

Fredagen: Efter dusch och fix rullade jag och vovvarna till Angi.
Även amanda kom förbi med sin vovve (Hane, amstaffblandning). Så vi stod ute i solen med hundarna och surrade skit. Angelica var även så snäll att hon busa/aktiverade min terrier, medans Chili fick träna att stå nära en annan hanhund utan att bry sig. Gick både bra och dåligt, vid ett tillfälle fick dem till och med nosa på varandra, Dock inte helt ljudfritt från Chilis sida.
När amanda och loke hade cyklat vidare, åkte jag och Angi och åt mjukglass samt fixade lite ärenden.
När vi kom tillbaka hade Angelicas syskonbarn anlänt så vi lekte med dem och tog en promenad medans Thelma cyklade. Sista biten knöt vi fast ianas koppel i cykeln och hon fick bra cykeln, som thelma skrattade : )

Lördag: Befann mig på jobbet hela förmiddagen och sedan på eftermiddagen hälsade jag på hos Morfar, handlade lite åt han och surrade en massa. Hundarna blev överlyckliga när vi kom dit och hälsade på, undra varför dem gillar att vara dära så mycket.. Kan de bero på all mat dem får?!
Och kvällen spenderade jag med MIN Carro! Vi hade super kul, var och hälsade på hos Tilda och spelade spel, åkta massa bil och hant även med att träffa Amanda L :)
Som vanligt med carro vid min sida var de en toppen kväll.

Söndag: Vaknade upp av besök av Carro och Patte. :) Sedan när dem lämnat mig passade jag på att städa igenom lägenheten. Alltså denna lägenhet, de känns som jag städar, städar och åter städar den.. Och jag tycker aldrig den är ren ändå. SUCK! Och kvällen spenderade jag ute på torpet och tränade mina fina vovvar och höll valpkurs.

Gårdagen: Jobb jobb och jobb : ) (hela veckan spenderar jag på Granngården)
När jag slutat träffade jag carro och patte en sväng och sen blev de åter igen valpkurs, hänt även träna min egen byracka. Efter det slocknade jag väldigt fort vill jag lova.

Tråkigt med upp spaltning vad jag har gjort, men de var enklast att göra på det sättet. Hoppas ni inte tyckte de var alltr för tråkigt. Men så går de när man skjuter upp uppdateringen.
Just nu sitter jag på jobbet, ska snart göra lite nytta tänkte jag. :) Efter jobbet har jag möte med studiefrämjandet angående min freestyle uppvisning 29 maj. Sedan ska jag iväg på träningskväll med Hundungdom : ) Varför alltis späckat schema? :O hoppas Evelina följer mig på mötet, slipper jag gå själv.

Nej nu jobb som kallar. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0