100513


Sitter på jobbet och glor på klockan så kanske, kanske den går fortare?
Jag förstår om Granngåren nere i södra sverige har öppet idag. Men i Gällivare?
Tror vi kommer kunna räkna våra kunder på händerna när vi stänger och låser idag.
Nåja, jag ska inte klaga, de blir bra pengar att jobba en röddag. OB-tilllägg.

Efter jobbet blir de att åka hem till mor och far, det snackades om grillning, inget man missar frivilligt. :)
Sedan hade jag tänkt hinna umgås med Carro. Jobbigt när vi båda jobbar, så hinner man inte umgås. Utan bara träffas korta stunder innan de är dax att krypa ner under täcket igen och invänta att larmet ska plinga.

Igår efter jobbet gjorde jag absolut ingen, ingenting!
Kom hem lagade lite mat, spederade några timmar i telefonen. och kollade film.
under filmen ringer min kära pappa och berättar att min bil ÄNTLIGEN är hel och färdigrepad.
Så snabbt som attans rullade jag ner deras golf till dem och tog hem min pärla.
Nu saknas bara en bra sterio, sen är jag nöjd. Någon som vet vars jag får tag på en AUDI orginal sterio, helst med usb uttag?!? Den som vet får gärna kontakta mig.
Och föresten på tal om köpa. Någon som vet vars jag får tag på en LAPSK VALLHUND?!? Den som vet får gärna också kontakta mig.

Nej nu ska jag ta och återgå till jobbet och stirrande på klockan.
Puss alla söta.


Bild: lånad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0