your heart knows what it wonts, but do you?



Läste igenom lite bloggar.
Bland annat min Sambo har skaffat en. Och insåg att de kanske behövs en uppdatering hära också.
Så alla mina läsare (Vilka ni nu är?!?!?!) Här kommer en uppdatering, Kan inte garantera att den är vettig.


Idag är en dag då motivationen är som bortblåst och tankarna går runt runt utan att egentligen handla om någonting alls. Hur hamnade man egentligen där man är nu, varför gjorde man så och så?
Men måste skärpa mig! Man lever bara en gång och kan inte påverka det som varit och framtiden har man ingen aning om, så jag måste verkligen börja leva här och NU! Undra om de betyder att jag inte kan skjuta upp städandet på framtiden? hmm!


Igår satte sig hela min familj -utom lilla jag, i bilen med husvagnen påkopplad och rullade söder över. Först ska dem sova natten till idag i lule. Där dem ska springa på stan och gå på vårmässa på arcus. Sen tar dem husvagnen till happis och sover resen av helgen dära. Med en massa shopping och camping mys.
Nej jag är inte AVIS.. (Läs: mycket avis). Jag hade mer än gärnat velat spendera kvalitets tid med min familj och campa.
Och ikväll så åker min Sambo och Sofia ner till happis dem också. Alla bara åker och glömmer mig här hemma.
Eller glömmer och glömmer. Jag måste stanna, men så är de när man är extra anställd och jobbar typ bara helgerna. Då missar man när alla andra är ledig och har tråkigt på veckorna när alla andra jobbar.
Som tur har jag mina älskade hårbollar hos mig heöla helgen iställe. Eller ja, iana är ju alltid hära. Men nu är Chili också bosatt hära. <3

Gårdagen:
Blev de att jobba åt Terry Evens, som hade stor seans hära i Gällivare. Tackar Marina för att jag fick  jobba och att hon placerade mig med micken så man fick vara med på allting. Jag är hel imponerad av Terry.
Han vill jag se mer av. Ja, som ni kanske förstår så står medialt ganska högt upp på min intresse lista. Är ju inte för intet jag har gått en kurs i personligutveckling i medial utveckling.
En annan sak som var rolig med går kvällen var att när Malin kliver in genom dörren så upptäcker vi att vi klätt oss typ likadant, vadå lika tanke sätt? Jeans, turkostlinne och svart över + ett silvrigt långt halsband och svarta skor. Haha!

Nu tar vi ett skutt från de ena till de andra.
Snälla lilla du, jag förstår mig verkligen inte på dig? Ena sekunden hur trevlig och brydd som helt och nästa helvänd och vågar inte ens hälsa eller prata. Jag förstår faktiskt inte vad du är så satans rädd för? Jag trodde jag förklarat för dig? Allt detta gör ju mig bara förvirrad och tankspridd. Fel att bestämma dig hur du vill ha de?
För vid dehär laget så vet jag då det, och de är VERKLIGEN inte som du tror. Jag behöver något bättre och något mer pålitligt.

På tal om att skutta så ska jag nu slänga mig in i duschen och göra mig renare och fräschare. En vän till mig sa en gång precis när vi började lära känna varanda: Idag är de fredag, vardagens sista dag. Då ska man vara snygg.
Tänk att vissa fraser sätter sig där långt inne i bakhuvudet. Så nu ska jag, fredagen till ära bli snygg, eller snyggare som min moster skulle ha sagt.

Puss på det!


Kommentarer
Postat av: Malin

hihihihihi. great minds you knooow ! ;)

2010-05-07 @ 14:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0