Söndag.

hejsan folket.
Nu har söndag kommit, jag har fan trott de vart söndag många dagar denna vecka.

Min kära vän har precis åkt hem, vi råkade somna till jurassic Park filmen igår, så hon beslöt sig för att sova hära.
Men vi tar väl och börjar med fredagen först...
jobbade mellan 8-17 på grannis. Dagen gick ändå relativt fort som tur var.
Efter jobbet ville mina föräldrar ha med mig och kolla på utemöbler, så vi dammade iväg till jysk. Efter de åkte vi och handlade lite mat, så nu är min kyl lite fullare igen, känns bra!
På vägen hem blev de några stress samtal så de var knappt man hant hem och ta bort jobbkläderna innan man åkte vidare. Som tur var så vat Carro inte färdig fixad så jag hant sminka mig och platta håret hos henne.
Sen blev de massa massa snurrade till den, och dit osv med bilen fast flest vänder blev de upp till repisvaara, där Maggi hade 20 års fest. Måste säga att jag hade faktistk kul trots att jag var nykter.
Dock hände de en sak under kvällen som säknte mitt humör totalt.
Men jag höll ut och vid halv 3 tiden rullade jag ut till liikavaara och skjutsade hem carros pappa också. sen efter det fick man äntligen fara hem och sova.
Förtjänar jag inte ens ett tack?!?

Lördag var de uppstigning igen och tjofs iväg till jobbet. Jobbade 10-14
Fick besök på jobbet så tiden gick riktigt fort.  :)
Efter jobbet hämtade jag upp Evelina och Christoffer och vi åkte ut till klubben för att kolla när Nattis hade kurs.
Hant även med att träna lite agility med min egen vovve när kursen slutade. Hon var så duktig så!

Efter tränad hund, mat i magen och dusch satte jag och carro oss i bilen och åkte ut till byn och hälsade på hennes Mamma och Glenn. Blev en helkväll/efterniddag ute i solen och bara njöt och åt grillat. Helt underbar lördag om man frågar mig. Efter vi var tillbaka i stan träffade vi tilda ett tag och åkte bil, hade allsång och flamsade allmänt.
När vi sedan landade hemma hos carro jag och hon, lekte vi kockar och åt lite till, haha! och fick ett il att vi ville se jurassic park filmerna, så de gick ut en massa sms till nära och kära om vem som hade filmerna. Vi hittade till slut dem hemma hos marcus. Så vi åkte dit och lånade med oss dem. Då till nästa problem, vars hittar vi en vhs? haha! Jag kom på min gamla, första tv. en liten philips. Hade ju en enbyggs vhs.

Så vi klampade in ´hos morsan och farsan och grävde i förådet efter tvn och sedan slutade kvällen hemma hos mig, där vi somande till filmen.

Så nu idag hade jag tänkt städa igenom lägenheten. Och ikväll är de valpkurs som gäller :)
Så nu slita mig från datan och börja städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0